۳ پاسخ

من ندادم میگم برم شیر پرچرب بگیرم خودم بزنم بهتر نیست ؟آخه ماستا نگه دارنده دارن و هزار جور چرتو پرت -

بهتره از ۶ ماه بدی
ماجان
پروبیوتیک بدون نمک و شکر

ماست خوبه بچه بخوره؟

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان نفس❤️❤️😍😍 مامان نفس❤️❤️😍😍 ۱۳ ماهگی