طبیعیه دختر من هنوز نمیشینه؟؟🙁

۸ پاسخ

عزیزم بچتون بالاخره چند ماهگی نشست پسر منم نمیشینه فعلا

نه طبیعی نیست
توی ۹ماهه باید بشینه

پسرمنم نمیتونه خودش بشینه میوفته

اره عزیزم طبیعیه..یهویادمیگیرن همه رو به وقتش
من پسرمو دمرمیکردم سینه خیز بره نمیرفت گریه میکرد خودش یادگرفت یه بار فکرشم نمی‌کردم بشینه حواسم بهش نبودبرگشتم دیدم نشسته

بیخیال من یه هفتس چهار دستو‌پا میره همسایمون یه ماه بزرگتره چهار ماه پیش چهار دستو.پا میرفت بچه ها متفاوتن ،سرپا نگهش دار اگه رو‌پاش یکمم شده وایساد مشکل نداره

به دکترش بگین

فکر فکر کنم تا آخر ۸ ماه وقت داره

دختر منم‌نمیشینه ...

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی
مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی