طبیعیه دخترم هنوز نمیشینه ؟

۷ پاسخ

اره طبیعیه یک ماه دیگه کم‌کم‌ میتونه بشینه

دختر من چاردستو پا نمیکنه سینه خیزم‌نمیره..ولی مستقل میشینه از ۶ ماهگی

هر چی دیر تر بشینن قدشون بلند تر میشه

چاردستو پاهم نمیره؟
لذت ببر ازین دوران خوردنو خوابیدنشون😅

تمرین کن باها ش یاد میگیره
دکتر میگه نشستن باید با بچه کار بشه

یه دوستی دارم اونم بچش دیر نشست دختر جاریمم ۹ ماهگی نشست دخترش
نگران نباش عزیزم

اره دختر منم نمیشینه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان فندقی محمدطاها مامان فندقی محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری