۴ پاسخ

استا که اصلا به درد نمیخوره. فقط پروفن بهش بده

مهدیار دو روز پیش زد هیچ اذبت نشد

سلام یعنی واکسن 18ماهگی خیلی سخته
چیکار کنم منم دوروز دیگه باید برم واکسن بزنه پسرمو
میشه راهنمایی کنم چه کار کنم قبل و بعد واکسن ممنون

بهت گفتم ک به هیچی جز دیکلوفناک جواب نمیده این تب

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی