مامانا همتون چکاب یکسالگی بردید؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من بردم امروز چکاب ۱۵ماهگی

منم بردم ولی ۱ ماه پیش

نه عزیزم اگر بچه ای مشکلی داشته باشه دکتر می‌نویسه برای همه بچه ها نیست

منم بردم

من بردم دیانا رو

نه فعلا نمیبرم

منم‌نبردم

من هنوز نبردم

بله من انجام دادم

من بردم

بله گلم

نه بهداشت چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی