۳ پاسخ

پسرمن این ازمایشو داد اما اصلا نگفتن ناشتا باشه فقط گفتن چیز شیرین بهش نده به غیر از شیر ک خب باید میخورد

ازمایگشاهه میگه ۱۲سااعت که

آره بخاطر قند ۳ساعت از قبل نباید شیر میخورد

سوال های مرتبط

مامان عزیزای من😘 مامان عزیزای من😘 ۲ سالگی