۱۰ پاسخ

ب نظر من واجبه دختر منم قد و وزن و همه چیزش هم از نظر بهداشت خوب بود هم از نظر دکترش ولی چکاب یکسالگی ک داد هم کمبود ویتامین د داشت هم کم خونی، اگ مشکلی هم هست از همین حالا درمان بشه خیلی بهتره، اینک میگن اگ همه چیش خوب باشه نیاز نیست ب نظر من درست نیست

من بردمش و فهمیدم کمخونی زیادی داره

قطعا آزمایش نیازه سر یکسال ....که کمبود بدنشون بعد یکسال شیردهی مشخص باشه ربطی به کم وزیادبودن قدووزن نداره بچه من همه چیش خوبه ولی کم خونی داشت

من یه بار ۷ ماهگیش چکاپ شده فعلا نبردم

واجب ک اگر رشد خوبی داره قد و وزن خوبی داره نیست
اما من خودم برای اینکه از وضعیتش باخبر باشم انجام دادم
پرس و جو کن ازمایشگاهایی هستن ک دستگاه رگ گیری دازن بچه اذیت نمیشه
من انجام دادم و در کمال ناباوری بچم هم کمبود اهن داست هم ویتامینD
از ابنکه از وضعیتش خبردار میشی بد نیست

من دخترمو بردم خیلیم سخت نبود فقط آزمایش ادرارش یه کم سخت بود

من نبردم دکترش گفت ۲ سالگی واجبه نه الان

بله واجبه بچه باید تیروئید ویتامین دی کلسیم کم خونی چک بشه برای بجه من فهمیدم تلاسمی مینور داره دیگه باید اسیدفولیک مصرف کنه اگه ازمایش نمیدادم متوحه نمیشدم

ببرش چ اشکالی داره عزیزم انشالله ک جواب آزمایشش همه چی خوب باشه

من که نبردم ، پسرم رو هم بهداشت میبرم هم اینکه پیش دکتر فوق تخصص بردم چیزی در مورد آزمایش نگفت. قد و وزن پسرم و همه چیزش خداروشکر خوب بوده تا الان ‌. ولی اگر مورد خاصی میدیدم میبردم که از سلامتیش اطمینان پیدا کنم .

سوال های مرتبط

مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عزیزای من😘 مامان عزیزای من😘 ۲ سالگی