۶ پاسخ

شور و ترش و هندونه و خیار و کاهو به شدت دوس دارم و مرغ و گوشت خیلی دوس نداشتم در ضمن کلا دو هفته حالت تهوع داشتم انگار نه انگار حامله بودم نینیم دختره💗

حالت تهوع شدیییید معده درد

منم بچم دختره عاشق شوری وترشی هستم ازشیرینی بدم میاد عاشق خیارشور چیپس پنیر دلموبه حال میارن وقتی میخورم

هر کس علائمش متفاوته، اصلا به علائم دل نبند، من از اول بارداریم هر کی دیدم طبق علائم خودش یه جنسیت بدام تشخیص داده😅 یکی میگه تو دقیق مثل منی قطعی دختره، یکی میگه قطعی پسره

صبح و شب فقط حالت تهوع داشتم
خیلی کم بالا میوردم
چیزای سرد دوست داشتم
از خیلی از بوها بدم میومد

من بچه اولم دختر بود..بشدت شوری و ترشی و می‌خوردم ..از شیرینی بدم میومد مرغ متنفر بودم با بستنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری