سلام دوستان شماها چند هفته رفتین آنومالی

۱۳ پاسخ

نوزده هفته

من ۱۹ هفته و سه روز رفتم

بهترین زمانش ۱۸و۲روزه من دم عید بود آخرین روز اسفند ۱۷هفته و ۵روز مجبورشدم برم

۱۸ هفته و ۲ روز

خوبه بود

دکتر گفت خوبه

سلام عزیزم من یه بار ۱۲هفته
یه بار ۱۸هفته

بهترین زمانش ۱۸ هفته و دوروز هست

17 هفته و 6 روز رفتم

۱۷ هفته ۵ روز

۱۸ و۳ روز

سلام
١٧هفته ٦روز

من ۱۷ هفته و ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن روزهای ابتدایی تولد
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی