خانما بچه رو کی میتونیم بنشونیم؟

۲ پاسخ

از ۵ماهگی ببعد هی کمکش کن بشینه دیگه رفت تو ۶ماه خودش میشینه

پسر من الان میل زیادی ب نشستن داره وقتی میخابونمش تو بغلم گریه میکنه هی زور میزنه ک بلند شه بشینه

سوال های مرتبط

مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی