سلام دوستان چایی به ضرر داره بخورم ؟

۵ پاسخ

نه خوبه اتفاقا فک کنم

نه من که خیلی خوردم

نه اصلا
منم دمنوش به درست میکنم یه کم هم چایی اضافه میکنم و یدونه گل محمدی

نه خیلی خوبه

به فكنم خيلي خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادوین❤️ مامان رادوین❤️ ۵ ماهگی
مامان دخملی ابرا مامان دخملی ابرا ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته چهلم بارداری
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی