۸ پاسخ

عالیه همینطور نگهش دار

عالیه بسلامتی دعا کن قند منم میزون بشه از نخوردن و رژیم دیگه حالم خرابه
رعایت میکنم می‌رسونم به ۹۲ باز یه روز یه کم زیاده روی کنم ناشتام می‌ره بالا

بله خوبه

عالی برا من ۸۶بود اخرا 🤣🤣🤣

قبلش قندت بالابودکه دوباره دادی

اره خوبه

نرماله

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فواد 👶🏻💙 مامان فواد 👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین🩵 مامان آدرین🩵 ۸ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی