خانوما بچه های شما هم زیاد میخوابن🥹🥺

۷ پاسخ

من اوایل التماس میکردم بیدارشه الان التماس میکنم بخوابه .الانم بیداره

نه والا اگه هم بخوابه یه رب

نینی منم خیلی می‌خوابه

نه والا چشم و کمر نمونده برام دیگه

وای نه کاشکی می‌خوابید😭😭

بعد از یکماهگی دیگه نه🤣🤣

از یه ماه به بعد میگی کاش یه کم بخوابه 😂

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی