خانوما نی نیا شما هم زیاد میخوابن؟؟

۲ پاسخ

اره ولاهی ایمن هرکلادرحالی نوستن دایه

طبیعه بچه منم اولا کلااز ۲۴ ساعت ۲۳ خواب بود اون نیم ساعت هم فقط تایم شیرش بود😂

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی