مامانا نی نی شما هم زیاد میخوابن برای مم خیلی کم گریه میکنه

۷ پاسخ

ان شاءالله بعد ۲۰ روز هم همینطور بمونه عزیزم

خدا رو شکر نوزاد مشکلی نداشته باشه همش خوابه دیگه

خیلی خوبه که🥱🥱ما خواب نداریم شبا نمی خوابه

خداروشکر کن عزیزم

خوبه که ارومه

تازه اولشه عزیزمم

تا ۲۰روز تقریباً اینجورین

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی