مامانا نی نی های شما هم زیاد عطسه میکنن؟

۸ پاسخ

آره.

اره سیستم دفاعی بدنشونه

بعلهههه دکتر گفت طبیعیه

اره اوایلش همینجوره زیاد عطسه می‌کنن

ارع طبیعی میتونی قطره سدیم کلراید بریزس

اره عزیزم من میترسیدم فکر میکردم سرماخورده دکتر گفت عادیه اینجوری راه تنفسی بچه ها باز میشه

اره پسر منم خیلی عطسه میکنه

ازه میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی