۱۱ پاسخ

نرماله بالا نیست من 4 روز بعد موعود 1000 بود

فکر نمی کنم دوقلو باشه عدد دوقلو بالاتره
و این که تشخیص هفته از روی عدد بتا دقیق نیست با رمان شروع پریود حساب کن تا زمان سونوی انتی بعد انتی عدد سونو رو ملاک قرار بده

باش ممنون خانومااا💜💜

مال من روز موعود پریودی نزدیک ۷۰۰ بود دو روز بعدش ۱/۵۰۰ مال شما خیلی بالا نیس

عدد شما بالا نیست ماله من ۵ روز بعد موعد ۳۳۰۰ بود

منم باده روز تاخیر شدم ۱۵۰۰
فقط توی سونوگرافی نشون میده چند قلویی رو

فکر نکنم دوقلویی عدد خیلی بالاس و آزمایشگاه کنارش H میزاره

مبارکه عزیزم نه خوبه

بتات اصلا بالا نیست بعد از ده روز تاخیر..تازه کنم هست

بین هفته چهارم و پنجمی

بیا عزیز ترجمه بتات

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
بابای علی بابای علی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان نور چشمی🌟 مامان نور چشمی🌟 هفته ششم بارداری