مامانا تب دخترم ۳۸.۳ زیاده؟

۲ پاسخ

چرا تب کرده ؟؟

اره زیاده بهش پاراکید بده
پاشویه کن
دکترم ببرش

سوال های مرتبط

مامان 1221403معصومه مامان 1221403معصومه ۱۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۵ ماهگی