مامانا میتونم قرص سرما خوردگی بخورم

۱ پاسخ

واای سوال منم هست، بجای قرص شربت دیفن هیدرامین کامپاند خوردم🤕نمیدونم رو شیر تاثیر داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان هیراد 👼 مامان هیراد 👼 ۴ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی