۶ پاسخ

وااای پسره من دارهه اصن تو بیداری شیر نمیخوره الان یک ماهه درگیرم
اس امپرازول جواب نداد نکسیوم میدم😔😭

از کجا میفهمین رفلاکس پنهان داره؟

خانما شما بچتون بینیش کیپه و صدا بده

هنوزداره

پسر من داره ولی نمیدونم تا کی؟

برا من دکتر گفت داره دار و شروع کرد.الان تو ۵ماهشه

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی