۶ پاسخ

ادامه

تصویر

سلام عزيزم اين متن بخون
ولی تو گهواره خوندنم بچه هایی که رفلاکس دارند 4 ماهگی شروع می کنند چه نوع رفلاکس و نظر قطعی دکتر بهتره بگه

تصویر

۴ماه خورده ای بود راضیم چون رفالکس داشت شیر کمتری الان میاره بالا ولی یک هفته دهنم سرویس شده بینیاش گیپن دکتر گفته ب یک چیزی حساسیت داشته

من این چند هفته شروع کردم حساسیت پروتین داره

من دیروز پیش دکتر پسرم بودم گفت ۶ ماه رو که پر کرد بعد شروع کن

۶ماه رو‌پر کرد بعد بده ازاول ۷ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ایلقار👼🏻 مامان ایلقار👼🏻 ۸ ماهگی