ادامه
سلام عزيزم اين متن بخون
ولی تو گهواره خوندنم بچه هایی که رفلاکس دارند 4 ماهگی شروع می کنند چه نوع رفلاکس و نظر قطعی دکتر بهتره بگه
۴ماه خورده ای بود راضیم چون رفالکس داشت شیر کمتری الان میاره بالا ولی یک هفته دهنم سرویس شده بینیاش گیپن دکتر گفته ب یک چیزی حساسیت داشته
من این چند هفته شروع کردم حساسیت پروتین داره
من دیروز پیش دکتر پسرم بودم گفت ۶ ماه رو که پر کرد بعد شروع کن
۶ماه روپر کرد بعد بده ازاول ۷ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.