سینم سنگین شده لرز دارم میتونم استامینوفن بخورم

۱ پاسخ

با شیر دوش خالی کن عزیزم تب میکنیااا. یدفه هم خالی نکن چون بیشتر میشه...یدونه رو خالی کن بعد اون یکی.

سوال های مرتبط