۶ پاسخ

من الان زیر دلم سمت چپ به شدت درد میکنه یعنی طبیعیه؟؟

مگه فرق داره؟

من خیلی زیر دلم درد میکنه و نفخ کردم چرا میترسم همش پری شم با بیبی مثبت😭😭😫😫😫اخه میگن کمرت درد بگیره پسر زیر دل دختر

همه این دردا رو دارن

چ ربطی داره اخه. ..اون درد ها طبیعیه

هیچ ربطی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامی امیر عباس مامان مامی امیر عباس هفته نهم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
راضیه راضیه قصد بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری