خانما کیا از مرغ بدشون میوند بچشون پسر بود؟

۱۴ پاسخ

من از هیچی بدم نمیادش بچمم پسره🤣

منم بدم میومد پسر
ولی اصلا ربطی نداره
اکثرا همه ب مرغ و گوشت ویار پیدا میکنن

وای منم متنفرم اسمش هم میاد حالم بد میشه

من بدم میومد ولی دختر دارم

مننننن

من متنفر بودم ولی دختر بود

هیچ ربطی نداره بنظرم
بستگی به بدن داره خب

من مرغ گوشت اب همه چی بدم میا

من موقع دخترمم بدم میومد الان باردارم کلا از هرگوشتی متنفرم،😫

من زنداداشم بدش میومد دختر شد

من بدم میاد نمیدونم هنوز

زن داداشم

من بدم میاد سونو احتمال دختر داد

من دوس ندارم بچم دختره🤪

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته شانزدهم بارداری