۱۴ پاسخ

سونوقلب۱۷۲بود
ان تی ۱۵۶
پسره

بالای ۱۴۰ دختره...

من بچم پسر بود

برای منم ۱۶۱ بود ان تی که رفتم گفت صد در صد دختره 😍

واسه من ۱۷۶ بود آنتی احتمال دختر داد انومالی پسر شد

دوستم یا ۱۶۸بود یا بیشتد پسر شد

برای یه عده هم بالاست ولی دختر نیست

مال منم 7هفته 160 هست

منم ۱۷۸بودم کاشکی دختر دار بشیم اول از همه سالم باشه😍

من پسر

مال من ۱۷۷ بود و دکتر حدس زد دختره،تا ۲۶ ام نوبت تعیین جنسیت دارم

عزیزم هر چی خدا بخواد خودت انشالله همون بسه

من دختر بود

من ان تی ۱۷۰ دختر

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری