سلام میگن هرچی هفته بالاتر بره ضربان قلب پایین تر میاد
نه اول هاش برای من۱۷۳بود بعد الان شده ۱۴۰
نه بابا عالیه برا من بیشتر از این بود
فکر کنم بچت دختره چون زیاده
زیاد باشه دختر میشه کم باشه پسر
نع دیگه نسبت به هفتت و جنسیته
نه مال من ۱۸۰ بود ۱۲ هفته
من 7 هفته 135 بود
ضربان قلب بالا باشه دختر میشه
نرماله بچتون هم دختره 😍😍
نه عزیزم دختر من ۷ هفته که بودم ۱۷۶ بود ضربان قلبش
برا منم ۱۷۲ بود نگران نباش
فک نکنم واسه من ۸ هفته و یک روز ۱۷۶ بود منظم هم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.