۱۱ پاسخ

فک کنم ضربان قلب انتی به جنسیت ربط داره

آره عزیزم خوبه مبارک باشه

مبارکە گلم

ضربان قلب بچه خواهر شوهرم ۱۷۰ بود دختره مال منم ۱۵۱ دختر فک نمیکنم جنسیت ربطی ب ضربان قلب داشته باشه

عالیه گلم ❤️❤️

خداروشکر عزیزم 🥰

چند هفته ای عزیزم؟

من روزی ب قلب رفتم ۱۷۸بود

اره عزیزم خیلی خوبه
خدا حفظش کنه
ایشالا سالم باشه

خواهر تاپیک از نی نی میزاری انقدر برات خوشحالم برای منم دعا کن

بالا باشه میگن دختر اما معلوم معلوم نمیشه بازم

سوال های مرتبط

مامان حلما وفندق مامان حلما وفندق هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌ویکم بارداری