۹ پاسخ

آره عزیزم

میگن رو بچه تاثیر میزاره بهتره انجام ندی

بله بشدت

ن فقط باید ماه آخر باشه بزار برا هشت ب بعد

میگن ماه اخر اشکال نداره

بله کلا ضرر داره نزن

اره عزیزم، س ماه اول ک اصلا نزن، س ماه دوم ب بعد هم بخوای بزنی ریشه ی مو رو‌نباید زد

یعنی مشکلی نداره واسه بچه

سلام.بعله عزیزم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مامان آراز 🫃 مامان مامان آراز 🫃 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری