۲ پاسخ

اگه به پهلوی چپ بخوابی هیچ دردی نداشته باشی اوکیه اینو دکتر به من گفت چون منم کمر درد زیاد داشتم

درد پریودی طولانی باشه خوب نیست اگر نامنظم کم باسه اشکال نداره بروزایشگاه بیمارستان یا دکترت درمیون بزار

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری