خانما درد کمر و پریودی تو هفته ۲۹ طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

آره عزیزان طبیعی هست

من فکر کنم درحد خیلی کم داشتم تقریبا ۳۰ هفته بودم بعدش خوب شد هنوزم اصلا ندارم ببین ادامه داره یا نه

فک نکنم من تا به دکترم گفتم بهم هفتگی آمپول جلوگیری از زایمان داد

منم داشتم🥺و دارم هم کمر درد هم درد پریودی از شروع هفته سی ام

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری