۴ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه اصلا نگران مباش

منم از۳۰هفته کم‌وبیش داشتم زیادکه شد حتماً برو بیمارستان

اره طبیعیه چون وزنت رفته بالا کمر درد گرفتی

منم اینجوری شدم فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی