۳ پاسخ

برو پیش ماما معاینه زیر انجام بتی اگر دهانه رحمت باز شده بود نامه میته برو بیمارستان من خودم 40 پر کدم نامد رفتم پیش ماما نامه داد رفتم بیمارستان هیچ درد نداشتم با آمپول فشار دردام شروع شد بعد 4ساعت کلی ورزش بلاخره دخترم به دنیا امد

چرا نمیری بیمارستان؟

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد