من ۴۰ هفتم پر شده ولی هنوز درد نگرفتم 🥺

۴ پاسخ

منم رفتم هفته ۴۱یکم درد داشتم رفتم زایشگاه بسته بودم کیسه ابم پاره شد با امپول زاییدم😂

درد کاذب هم نداری؟
من ۴روزه چندساعت درد نامنظم میگیرم جوری که نفسم بندمیاد

🤨🙄🤨🤨🤨

عزیزم شما شیاف پروژسترون استفاده میکردی؟

سوال های مرتبط