۶ پاسخ

منم ایشالله 10 روز بعد میرم

منم ۱۳ روز به زایمانم مونده بود که رفتم 😁

برووو دگ کی میخای بری پس

من فردا میرم آتلیه😊

منم انقد امروز فردا کردم که زاییدم😵‍💫

منم نگرفتم احتمالا امروز یا فردا میرم آتلیه 😅

سوال های مرتبط

مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی