من ازوقتتم گذشته ولی نمیزام😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فهمیدی به منم بگووووو🤣
منم که طبیعیم ملوم نیست کی بزام ولی احساس میکنم ازیناس که دیر میاد و دهنم سرویسه
منم میگم کاش بشه تا این دو هفته بزام
وای چقد هممون دغدغه هامون مثل همه ... منم همش میگم کاش دو سه هفته زودتر حامله شده بودم که تو این دو هفته میتونستم زایمان کنم 🤣🤣
من ک اصن محاله بشه بزام🤣
حالا ۳۵ انقد زوود😕
عزیزم سزارینی یا طبیعی
تصمیم منم همینه که چجوری دکترمو راضی کنم بچمو تا دو هفته دیگه دربیاره😂😂
دقیقاا🤦♀️🤦♀️
همینوبگو😭🥲🥲🥲
من چجوری بزام
تو بگو تو این چند وقت باقی مونده من چطوری نننزززام🤣 🤣 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.