۵ پاسخ

شمام ۴ اسفند سزارین می‌کنید ؟

منم دکترم نامه بستری مو ۴ اسفند داد

برا منو ببین

تصویر

عه خوش به حالت قبلش باهم بودیما🥺

منم دقیقا همین تاریخم
فقط از سوندمیترسم

سزارین اختیاری؟؟؟

سوال های مرتبط