نه چه ضرری بخور نوش جونت منم خوردم
نه چ ضرری
نه خیلی خوبه بخور
من قند دارم واب دور جنین زیاد نمیتونم بخورم وگرنه عاشقشم تو اگه مشکل من و نداری نوش جان بخور خوبم بخور
من که دارم براش لهله میزنم
اما نباید بخورم
چشام براش در میاد
اگر قند نداری بخور،اتفاقا میگن خوبه بخوری برا زردی نگرفتن هم مفیده
نه بابا چه ضرری
نه بابا بخور راحت باش
مخصوصا شما که هفته های اخری دیگه کم کم وقتته
نه فقط اگر قند داری زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.