۷ پاسخ

عزیزم رابطه داشته باش .پله بالا پایین کن . پیادروی برو تند تند راه برو خیلی تاثیر دارن

دوستان من اصلا تو بارداری رابطه ندارم میترسم.. باید رابطه از چندهفته باشه؟

معاینه تحریکی چیه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤫

مگه داخل ۴۰ هفته نمیزی‌ بیمارستان ک آمپول فشار بزن؟

ماما همراه گرفتین شما

عزیزم ایشالا یه زایمان خوب و راحت داشته باشی

عزیزم از قبلش ورزش انجام دادید یانه؟

سوال های مرتبط