کسی بوده اسهال از علائم بارداریش باشه؟؟؟

۶ پاسخ

آری منم بودم

منم اوایل اینجوری بودم

بعضی وقتا اسهاله ولی بیشتر وقتا مثل آدمای عادیه،من توی بارداری قبلی کلا یبوست بودم

منکه همیشه یبوست داشتم الان عجیب روده هام به کاره دارم حال میکنم با بارداری

آره منم اوایل اسهال میرفتم چندبار بعد خوب شدم

میتونه یکی از علائم بارداری باشه

سوال های مرتبط

مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری