۳ پاسخ

به پهلو بزار چیزی نمیشه

من از کسی که چندین بچه داشت مشورت گرفتم گفت بچه تو خواب اروغ نمیزنه منم نمیگیرم و پسرم شبا دراز شیر میخوره

من اگه زیاد خورده باشه میگیرم
یه ربعم سرپا نگهش میدارم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی