۳ پاسخ

آره منم ترشح خیلی زیاد دارم
درد زیر شکم ندارم نفخ دارم خیلی همون بهم درد میده😅
آهان تو مسیر دانشگاه تو ماشین هم که می‌شینم کمرم نابود میشه

شما‌سرویکس‌چنده؟

توواژنم کمی‌تیر‌می‌کشه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی