۶ پاسخ

بچه ها سلام ببینین منم دیابت دارم

تصویر

یکم بالاست عزیزم نشون دکترت بده انشالله کنترل میشه

یه کم بالاس

روز قبلش ی بستنی بزرگ خوردم و دو تا لیوان نوشابه
ممکنه روش اثر گذاشته باشه؟

چرا یدونه است؟یه ساعته و دوساعته ازت نگرفتن؟

اره نرمالش ۱۴۰شما ۱۵۴هستی مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری