۳ پاسخ

سالاد اولویه خودمون میخوره😐

من مثل خودمون درست میکنم ولی بجای سس ماست میزنم
مواد داخلشم ریز تر میکنم

من ران مرغ استفاده می‌کنم که نرم تر باشه .. همه مواد مثل الویه خودمون فقط برای سس ماست یونانی و پنیر خامه ای ترکیب می‌کنم و کمی نعنا خشک

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی