۶ پاسخ

عزیزم سونو وزن برا جنین برو شاید وزن بچه کم باشه
چون برا منم همین بوده 🥲

منم ندارم این هفته زایمانمه ، چون ماها شکم نداشتیم از قبل

به شکم نیس اصلا من یک شکم داشتم به چه بزرگی ولی بچم ریز بود😕

بچه تو پهلو احتمالا آخه اونایی ک شکم تیز و بزرگی ندارن بچه میره تو پهلو

منم ندارم

کو بفرس

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان 🩵سپهر💎 مامان 🩵سپهر💎 ۱۳ ماهگی