پایین بودن طول سرویکس چه علائمی داره؟

۵ پاسخ

واسه من تکشبل قلب ۳۶ آنتی ۳۴ پایین تر نمیاد دیک ؟

منم هم انتی طول سرویکسمو اندازه گیری کرد هم انومالی
واسه اینه که ببینن با رشد و وزن گیری بچه چقدر شده،واسه من جفتش ۳۷ بود ایشالا واسه توام عالیه

اها خب پس چون من ان تی طول سرویکسم ۳۶بود ولی باز فرستاد پونزده هفته برسی هیچ علائمیم ندارم حالا انشاالله که خوب باشه 😍

زیر شکم درد میگیره
ترشحات واژن هم زیاد میشه

علائم نداره اصلا .فقط با سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد