طول سرویکس بیاد پایین علائمی داره؟؟

۵ پاسخ

من درد پریودی زیادی دارم اکثر اوقات و فکر میکردم بخاطر سرویکسه ولی سونو رفتم زیاد کم نشده بود خیلیا بی علامته

خیر نداره

هیچ علایمینداره من سر دو بارداریم بدون علامت بود با سونو مشخص شد سرکلاژ شدم

فکر کنم لکه بینی باشه
اخه خودم لکه بینی داشتم رفتم سونو سرویکسم خیلی کم شده بود

برای من که نداشته تو سونو مشخص شده

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار و دلیار مامان دیار و دلیار ۶ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری