من درد پریودی زیادی دارم اکثر اوقات و فکر میکردم بخاطر سرویکسه ولی سونو رفتم زیاد کم نشده بود خیلیا بی علامته
خیر نداره
هیچ علایمینداره من سر دو بارداریم بدون علامت بود با سونو مشخص شد سرکلاژ شدم
فکر کنم لکه بینی باشه
اخه خودم لکه بینی داشتم رفتم سونو سرویکسم خیلی کم شده بود
برای من که نداشته تو سونو مشخص شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.