خانما قطره اد بدون اسانس چی میدید بچه هاتون؟

۱ پاسخ

قطره کیدسی خوبه من پدیا میدادم میپرید گلوش سنگین بود ولی کیدسی سبکه و بدون اسانس.

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نورا و هلما مامان نورا و هلما ۱۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی