سلام بچه ها در انومالی وزن جنین چند باش خوبه

۵ پاسخ

۲۶۰ اینا..من ۱۸ هفته ۳۰۰گرم بود

من 18هفته 3روز بود

من ۲۱۶ بود دکترم گفت خوبه البته بستگی داره چندهفتگی بری سونو یکی ۲۰ هفته میره خب معلومه بیشتره وزن
توی ۱۸ هفته ۲۰۰ تا ۲۳۰ اوکیه

از من 234بود

250اوکیه

سوال های مرتبط

مامان علی اقا مامان علی اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگي مامان جوجه رنگي هفته سی‌وچهارم بارداری