سلام مامانا شیره انگور قند داره ؟

۷ پاسخ

قند داره، ولی قندش یه ویژگی داره که کم کم جذب میشه. اگه میخوای بخوری با ارده بخور و کلا ارده شیره کم شیرین باشه و از یک قاشق بیشتر نشه. در اینصورت هیچ ضرری نداره

زیاد بخوری قندو بالا میبره

شما قند بارداری دارین ؟

بله بسیار

قند ک داره ولی چون قندش طبیعی هست میتونه جایگزین چیز دیگه ای باشه اما نه زیادبایدکم مصرف کنی گلم

سلام
اگه از جای مطمئن بگیری قند نداره
و اگه دیابتی هستی به کل برات ضرر داره

بله همه مواد غذایی قند دارن از برنج و نون و‌ماکارونی گرفته تا میوه و خرما و شیره و عسل و...

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری