سونو انتی خوبه همش؟

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم عکس نینی تو انتی میزاری اینجا ببینم لطفا

چطور شما ۱۲عفته ای بعد آذر ماه میخای زایمان کنی؟؟؟

سلام عزیزم جنسیت نگفتن بهت

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

هزینه ان تی چقد دادی ؟

واقن باید همه چیو بسپاری ب خودش قربونش بشم ناامیدم نکرد تا اخرم بچمو سپردم ب خودش هواشو داشته باشه

برای مادعاکن

عالیه

جنسیتش تو ان تی مشخص بود یا نه

بسلامتی عزیزم

مبارک باشه عزیزم همه چیز نرمال زده
چند وقتت بود ک رفتی
از جنسیت چیزی نگفت؟

منم دکتر برام تاریخ زایمان زده ۲۵ برجه ۹

بلییییی

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۷ ماهگی
مامان معجزه خداجونم مامان معجزه خداجونم ۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان روشا💖💕 مامان روشا💖💕 ۴ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان دونه برف❄ مامان دونه برف❄ ۵ ماهگی
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی